Leukste uitje verkiezing van de ANWB

Geplaatst op: 12 jun 2023

Bij  ‘het Leukste uitje van Nederland’ van 2022 verkiezing van de ANWB wonnen Brons. Wat waren we blij en trots!Ook dit jaar hopen we weer op een ‘podiumplek’. Help jij ons mee?

Deze ANWB is een publieksprijs en wordt jaarlijks georganiseerd door de ANWB. Naast een ‘landelijke top 3’ is er ook een ‘top 3 per provincie’. Voor de provincie Gelderland zijn wij weer geselecteerd als één van de kanshebbers op de provincie prijzen! Op zich al een hele eer….. Na de 3e plek van 2022 willen we dit jaar weer terug op dit podium. Uiteraard gaan we voor Goud, maar Zilver is ook al een hele gave plek!

Stemmen is mogelijk van 21 juni tot en met 29 oktober 2023. Naast het aantal stemmen is ook het eindcijfer per stem erg belangrijk. Dus vind jij ons museum ook te gek? Dan zien wij die 5-sterren review graag snel tegemoet 😊.

Stemmen kan nu via onze eigen ANWB link, klik hier om direct je stem alvast uit te brengen.

Stem ons naar goud

Maak zelf ook kans op een prijs

En om te laten zien dat wij je stem enorm waarderen, verloten wij als bedankje onder de stemmers een museum rondleiding met verzorgde lunch voor 4 personen.

Mail een print screen / scherm afbeelding van je stem naar stem@ambachtenmuseum.nl en maak direct kans op deelname. In november 2024 maken wij deze winnaar bekend.