Over ons

Er valt veel over ‘ons’ te vertellen. Met ons bedoelen we de vele ambachten en het antieke speelgoed van het museum, maar ook zeker de mensen die er werken.

We vertellen onder andere hoe Kees het museum begon, alle nieuwtjes die er te vinden zijn en hoe jij onderdeel van ‘ons’ wordt door je aan te melden als vrijwilliger.

Geschiedenis

Laten we het hebben over de geschiedenis van het museum. Om jou een goed beeld te geven hoe het museum tot stand is gekomen, gaan we 30 jaar terug in de tijd…

Wie zijn wij

Wil jij alles weten over het museum? En wil jij ook meer weten over de gezichten achter het museum? Lees hier alles!

Nieuws

Wil jij altijd als eerste op de hoogte zijn van ons laatste nieuws? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!

Word vrijwilliger

Ons museum is altijd op zoek naar gezellige, vlotte en actieve vrijwilligers die graag één of meerdere dagen in de week willen komen helpen in ons museum.

Vacatures

160 ambachten, een speelgoedmuseum, 5 horecazalen en een terras. Je kunt je voorstellen dat we wel eens handjes tekort komen.

Voor de pers

Voor meer informatie of beeldmateriaal met betrekking tot de activiteiten van het Oude Ambachten & Speelgoed Museum kun je vrijblijvend contact met ons opnemen.

Visual left #1
Visual left #2