Voor de pers

Het Oude Ambachten & Speelgoed Museum is een bijzonder dagje uit voor iedereen, jong en oud. Er is genoeg te vertellen over het museum. Op deze pagina vind je meer achtergrondinformatie over het museum, foto’s/video’s, flyers en nog veel meer.

Een feest van herkenning

Door veel bezoekers wordt het museum als ‘een feest van herkenning’ bestempeld. We kunnen niets anders dan dit beamen. Het museum trekt ongeveer 35.000 bezoekers per jaar en dat is natuurlijk niet voor niets. We hebben maar liefst 160 ambachten en bezitten een grote collectie antiek speelgoed.

Lees meer over ons

Foto’s en video’s

We beschikken over een beeldbank met daarin diverse foto’s en video’s. Wil je iets publiceren over het Oude Ambachten & Speelgoed Museum? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier of te bellen met Ronald Bakker 0342 – 46 20 60.

Actuele middelen

Er verandert veel in het museum, daarom hebben we ook niet een vast programma voor het gehele jaar. Op onze nieuwspagina vind je alle actualiteiten terug. Hieronder vind je alle middelen, zoals een overzicht van de meest actuele tentoonstellingen en overige evenementen.

Actuele agenda en exposities