Vacature gastvrije horeca & receptie medewerk(st)er (4-5 dagen)

Omschrijving Museum

Het Oude Ambachten & Speelgoed Museum in Terschuur bestaat al ruim 27 jaar. Wat begon als hobby is uitgegroeid tot één van de grootste particuliere musea van Nederland met ruim 35.000 bezoekers per jaar én in 2022 door de ANWB verkozen tot het leukste uitje van Gelderland!

Het museum is het hele jaar geopend (di. t/m za/zo. + diverse feestdagen) en bestaat uit 160 ambachten en grote antieke speelgoedcollectie. Daarnaast zijn er voor kinderen speurtochten, een speelruimte en een oudhollands spellenplein. Gegarandeerd een leuk dagje uit voor jong en oud.

Het museum is een 2e generatie-familiebedrijf met een grote groep vrijwilligers die wekelijks in het museum te vinden zijn. Hierdoor kom je overal veel passie en enthousiasme tegen binnen onze muren!

Wat ga je doen?

Je bent een gastvrij en servicegericht persoon en houdt van het contact met je gasten. In het museum werk je allround mee; bij de horeca en receptiebalie. Samen met je collega’s zorg jij ervoor dat onze gasten een optimaal dagje uit beleven in ons museum!

In deze afwisselende, veelzijdige en flexibele fulltime baan draai je mee op de verschillende werkplekken en vind je het niet erg een stapje harder te lopen bij drukke dagen. De verdeling van de werkzaamheden wisselen erg per seizoen en ook het dagelijkse team van collega’s en vrijwilligers wisselt iedere dag.

Wanneer werk je?

Het betreft een fulltime functie (4 á 5 dagen), waarvan één werkdag in het weekend zal vallen, afwisselend de zaterdag of zondag.

Wat vragen wij?

• MBO+ werk en denkniveau
  • Relevante werkervaring (hospitality-profiel) is een pré maar geen must!
  • Flexibel in het werken met een wisselend rooster en weekenddiensten
  • Spontane, gastvrije en servicegerichte instelling en vaardigheden
  • Verantwoordelijkheid nemen en afspraken nakomen
  • Een gezonde dosis boerenverstand
  • In bezit van sociale hygiëne en BHV, of bereid deze te halen

Wat bieden wij?

• Een bijzonder toffe en unieke werklocatie
  • Een gezellige horecabaan zonder avonddiensten!
  • Prima marktconform salaris
  • Werken in een enthousiast en gezellig team
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 37,5 uur)
  • Jaarlijks feest voor personeel en vrijwilligers
  • Onbeperkt toegang tot het museum voor jou (en je partner/ gezin)

Solliciteren? Heb je interesse in deze functie? Reageer dan voor 28 maart 2023 en stuur je motivatiebrief en CV naar wendy@ambachtenmuseum.nl.

Heb je inhoudelijke vragen over de vacature, dan kun je contact opnemen met Wendy Bakker
op 06-14132989 (ma, di, do).

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Voor meer informatie over het Oude Ambachten & Speelgoed Museum kijk je op www.ambachtenmuseum.nl of zie https://www.youtube.com/watch?v=X0fc_CowFKs .