Yes, we zijn weer open!

Het is eindelijk zover, ons museum is weer open! En wat zijn we blij je weer te mogen ontvangen én belangrijk om te weten, zonder testbewijs. Wel is het aan te raden om een dag en tijdslot te reserveren en een online ticket te kopen. Verder hebben we als museum uiteraard maatregelen getroffen zodat je ons plezierig en veilig bezoeken kunt.

Ook de horeca (museumcafé) is weer open, zowel binnen als ook op ons uitgebreide terras buiten kun je weer genieten van koffie met gebak of bijvoorbeeld een heerlijke uitgebreide lunch met oma’s soep.

Uiteraard hebben we ook niet stil gezeten de afgelopen maanden, zo hebben we de nodige ambachten een facelift gegeven, is er een QR (video) tocht bij de ambachten ontwikkeld en wordt er hard gewerkt aan een nieuwe expositie. Houd onze website, facebook en instagram in de gaten voor het laatste nieuws.

Hopelijk tot snel, want een museum met onze bezoekers is toch een stuk leuker!